Nog op zoek naar invulling voor
uw studiedagen? Bekijk ons aanbod
Stap... | Beschrijving | ...Tijdsindicatie |
1 | | Vraagintroductie of ervaringsverslag De inbrenger introduceert zijn onderwerp en vertelt kort over zijn werkwijze:
|
...10 min. |
2 | | Verkenning De groepsleden stellen om de beurt(zoveel mogelijk open) vragen. Geen discussie! |
...15 min. |
3 | | De kern van het dilemma De groepsleden voeren discussie over de kern van het dilemma van de inbrenger. De inbrenger luistert. |
...5 min. |
4 | | Feedback De inbrenger geeft aan wat hij herkent in de discussie die is gevoerd over het dilemma. |
...1 min. |
5 | | De kern van de werkwijze De groepsleden voeren discussie over de kern van de werkwijze van de inbrenger. De inbrenger luistert. |
...5 min. |
6 | | Feedback De inbrenger geeft aan wat hij herkent in de discussie die is gevoerd over het dilemma. |
...1 min. |
7 | | Roddelen - Complimenten De groepsleden geven aan wat zij goed vinden aan de werkwijze van de inbrenger. Geen discussie, de inbrenger luistert. |
...5 min. |
8 | | Roddelen - Voor verbetering vatbaar De groepsleden geven aan wat de inbrenger anders zou kunnen doen. Geen discussie, de inbrenger luistert. |
...5 min. |
9 | | Feedback De inbrenger geeft aan wat:
|
...10 min. |
10 | | Evaluatie De inbrenger en de groepsleden kijken terug op de intervisie:
|
...5 min. |
Benodigde tijd: | ...62 min. |
Meer informatie of heeft u vragen? Vul onderstaand formulier in. U ontvangt onze reactie binnen 2 werkdagen.